Pogosta vprašanja

 

 

Zakaj kupovati pri vas? A ni bolje, če ustvarjalca podprem neposredno?

 

Ustvarjalci pogosto nimajo časa in/ali znanja za trženje in prodajo svojih izdelkov. Veliko raje se posvečajo kreativnemu delu, kakor pa birokraciji. Tu nastopimo mi. Kot največje spletno stičišče slovenskih ustvarjalcev imamo ogromno publicitete in prepoznavnosti. Že sama vključitev določenega ustvarjalca, le-temu prinese prepoznavnost. Mi pa skrbimo tudi za vse ostale skrbi, kot so marketing, objave na družbenih omrežjih, urejanje spletne strani, izdajanje računov, programsko in tehnično podporo, celotno komunikacijo s strankami, načrtovanje akcij in promocij, nemalokrat pa tudi skrb za ustrezen opis izdelkov.

Celoten strošek plačljivih oglasov na družbenih omrežjih (tudi če sponzoriramo določenega ustvarjalca ali njegov izdelek) plačamo mi.

Ustvarjalci so nam tako hvaležni, da za celoten paket skrbimo mi, oni pa se lahko popolnoma predajo ustvarjanju izdelkov in načrtovanju novih kolekcij. 

Z nakupom v naši spletni trgovini tako podprete več majhnih podjetnikov - ustvarjalce same ter nas, ki skrbimo za prepoznavnost, prodajo in medsebojno pomoč. Za to vam bomo neizmerno hvaležni.

 

Ali izdelek pri vas stane enako kakor pri ustvarjalcu?

 

Da. Nikoli se vam ni treba bati, da bi za izdelek plačali več, če ga kupite v naši spletni trgovini. Cene so v 99% primerov enake, kakor neposredno pri ustvarjalcu. Kako je to možno, preberite v odgovoru na naslednje vprašanje.

 

Ali ustvarjalcu zaračunate veliko marže?

 

Ne. Naše marže so minimalne in najnižje v Sloveniji za enake ali podobne storitve(trgovine). Z maržo pokrivamo spletno stran, gostovanje, redne nadgradnje, programsko podporo, nadgradnje programske podpore, s čimer so veliki stroški ter naše delo.

Ustvarjalec je za svoje izdelke in trud pošteno plačan. V največjih primerih imajo ustvarjalci že izdelan veleprodajni cenik za trgovine, v katerega so všteli porabljen material, svoje delo in maržo, saj so že na začetku svoje poti predvideli, da želijo svoje izdelke prodajati v ustvarjalnih trgovinah. Za njihovo prepoznavnost in za večjo prodajo je namreč pomembno, da se pojavijo v čim več trgovinah, na čim več policah.

Z nakupom v naši spletni trgovini se vam tako ni potrebno bati, da bi trgovina ustvarjalcu odžrla velik del zaslužka.

 

Ali so vsi izdelki na zalogi?

 

Večina izdelkov je na zalogi ali pri nas ali pri samem ustvarjalcu. Če želite dostavo že naslednji dan, nam prosim to vpišite v opombe pri oddaji naročila. Nekateri izdelki se pa naredijo le po naročilu, vendar je pri takih to posebej zapisano pri opisu izdelka. Če želite naročiti takšen izdelek in ga želite do določenega datuma, je lepo, da ga naročite toliko prej. Vsekakor se bomo potrudili, da bo izdelek čim prej pri vas.

 

Ali lahko izdelek vrnem, če mi ne ustreza?

 

Seveda. Vsak izdelek, ki vam iz kakršnega koli razloga ne bi ustrezal, nam lahko vrnete v skladu s splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov. V 15 dneh od prejema izdelka nam na elektronski naslov nina@slovenskeustvarjalke.si sporočite, da odstopate od nakupa. Kupnino s stroškom poštnine vam bomo povrnili, vaš je le strošek vrnitve izdelka do nas.

 

Pri izbiri in/ali naročilu imam težave. Mi lahko pomagate?

 

Z veseljem! Kadar koli nas lahko pokličete na telefonsko številko 041 76 79 75 ali pišete na elektronski naslov nina@slovenskeustvarjalke.si in pomagali vam bomo tako pri izbiri darila zase ali za vašega bližnjega ter pri oddaji naročila.

 

Želim se priključiti vaši spletni trgovini kot ustvarjalec. Kako to storim?

 

Za priključitev v spletno trgovini nam prosim pošljite elektronsko sporočilo na nina@slovenskeustvarjalke.si z opisom vaše znamke, povezavo do vaše facebook strani ali spletne strani/trgovine ter cenikom (veleprodajne in maloprodajne cene). Seveda morate imate veljavno obliko statusa (ODD, s.p., d.o.o., ...). V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.